.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه مازندرانی در فینال و رده بندی مسابقات جهانی کشتی
۳ کشتی گیر مازندرانی به دیدار‌های فینال و رده بندی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش شمال نیوز، عرفان الهی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی گیران مازندرانی بودند که با برتری برابر همه حریفان به دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان صعود کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم هم حسن عبادی با قبول شکست در مسابقه نیمه نهایی برابر حریف روس برای کسب مدال چشم به دیدار رده بندی دوخت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۸ مغلوب شامیل ممدوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۳ استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. این کشتی گیر تنکابنی در دیدار پایانی به مصاف جبرئیل گادژیف از کشور آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، کشتی گیر جویباری محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار اشرف آشیروف از کشور آذربایجان است.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست عصر فردا برگزار و رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم نیز از صبح امروز آغاز می‌شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.